haha, ska man skratta elle gråta?

ah, hej..

Vaknade typ vid 10, satt vid datorn en stund och sen gick jag ut och longerade Doris.
Sen in och duscha oså, sen vid typ kvart i 2 hämtade Ida mig på moppen, vi och Matilda
drog in till stan för att bada.
Haha, när vi var vid typ Odenhallen stannade Matilda för att några skulle gå över övergångsstället.
Hon åkte alltså före oss. Och sen när Ida skulle bromsa så bromsade dt inte?
Så vi körde rakt in i Matilda så ah, vi ramlade och jag hamnade på trottoarkanten. Och jag kan
lova att den inte var mjuk xd
Hahaha, usch vad pinsamt dt var. Men dt gick juh bra som tur var, ingen skadade sig mer än att jag
har skit ont i röven. xD
Men vi åkte iaf vidare och badade på Odenbadet och sen till donken för att käka glass (y'
Trevlig dag med mina underbara flikkor!


älskar er! <3

pusshej/ f

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha ska man skratta eller gråta ja .

jag älskar er <3

måste göras oss snart hörni !! :D puss

2010-08-09 @ 22:14:45
URL: http://matilduuu.webblogg.se/
Postat av: frida

haha, lr hur.

älskar er!<3

2010-08-09 @ 22:22:37
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0