hej?!

Förlåt för kass uppdatering, har typ inte skrivit här på en vecka ;o
Men får skylla på att jag typ inte varit hemma så mycke (a'

Iaf, i fredags åkte jag till sötsaken Elin och red min saknade häst, Rapzodie. :)
Shit vad liten hon var, nu när jag ridit Doris som är stoooor hest ^^
Ah hon skötte sig iaf och har dt verkligen jätte bra, hon kunde nog inte fått dt så mycke bättre faktiskt!

Och igår var jag hos min moster på 50-års fest. Trevligt ;)
Men sen vid typ 23.00 fick Emma mig till att cykla till henne, så har sovit där i natt.

Och nu skulle vi egentligen åkt till min kusin för att kolla på bebisen (a'
Men så blev dt inte...

Usch, nu är dt typ bara 2 veckor kvar tills skolan börjar. Dt har gått så sjukt fort!
Skulle gjort så mycke denna sommaren men hepp.
Aja, nu ska jag sluta skriva massa ointressant^^

pusshej/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0