Spex

Tjah

Som vanligt så är jag kass på att uppdatera här^^
Men som jag brukar göra, skyller jag på att jag inte haft tid eller tillgång till dator (Y)
I Fredags var jag, Matilda, Ida, Ellinor och Richard i Skövde, på matfestivalen.
Hände väl inte jätte mycket men kul vare iaf ;D
Dock tog jag och Elli tåget hem vid 23 någon gång så blev inte så länge,
för på lördagen åkte vi till Liseberg.
Lika kul som alltid typ ;)
Och sen i söndags så var jag och familjen i Borås, och handlade en massa häst grejer
på Hööks! (Y)
Och igår var jag och mamma i fkp, köpte lite smycken oså för mina konfirmations pengar
och kläder.
Så ah, där har ni några anledningar till varför jag inte skrivit här på ett tag (a)

Idag i skolan så har dt varit fotografering.
Först klassfoto, enskilda, spex, enskilda lr några stycken.
Och vi fick typ göra som vi ville, posera oså ^^

Men ah, har typ inget mer att skriva så godnatt eller nåt ^^


pusshej/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0