19 december

Ojdå, nu var det länge sen jag blogga igen ;o
Attans, men som vanligt skyller jag ifrån mig och denna
gången är det läxornas fel (a) haha!

Och det är faktiskt bara en dag tills jag blir typ stor? ;o
Hatar verkligen att fylla år såhär sent men det får jag tydligen leva med.. -.-'
Har iaf haft lite kalas idag, mest kusinerna oså som kom idag oså kommer
väl dom resten någon annan dag antar jag ;)

Och fredag-lördag spenderades med Ida, Matilda, Ellen och Mia :)
Och det var juh så att dom skulle fira mig lite, och den presenten jag fick
är dom nog faktiskt lite avundsjuka på (a' Men bara för att jag är sååå snäll så
kan dom väl få låna den, elle inte. haha! ;p
Men det var iaf jättekul, sjöng singstar, kollade på två filmer, underbart att
vara med mina fina flickor! <3
Älskar er och tack så jätte mycket! :D<3

Men nu ska jag faktiskt göra klart det sista med no:n som ska in imorgon :)
- bara två dagar kvar till lov, gött!


pusshej/ f


Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig gullet! <3

2010-12-21 @ 15:32:47
URL: http://denblondabrunetteen.blogg.se/
Postat av: frida

älskar dig oxå<3

2010-12-22 @ 17:30:00
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0