1 Oktober

Redan Oktober ;o
Seriöst, dt går så sjukt fort. Bara 3 månader och 19 dagar kvar tills jag fyller år.
Och då blir jag stooor flikka som till och med får köra moppe lagligt (a'
Haha, lite efter men iaf xd
Igår åkte jag till fina Emma, sov även där.
Och hon är fortfarande mega söt när hon sover (a' oså pratar hon i sömnen men man fattar inte
vad hon säger, haha ^^
Och skolan har väl varit lika rolig/tråkig som vaniligt.
Skulle egentligen haft idrott direkt på morgonen men neh då blev dt att vi fick sitta med datorerna och
börja med våran inlämning. Och sen efter dt så vare idrott, helklass.
Och dt var svin kallt!
Sen vare lunch och efter dt hade vi Tyska prov.
Trodde faktiskt inte att dt skulle gå bra, men jodå, hyffsat iaf ;)
Var juh bara repetion så kunde väl egenligen dt mesta ;p
Ikväll vet jag inte vad som händer? Dom sa något om att dt kanske blev vt så ah, kanske drar dit ;)
Och i helgen måste jag verkligen börja med NO inlämningen -.-'
Den ska vara klar på torsdag och jag har inte ens börjat (y'
Aja, ska väl ut och rida snart oså får vi se vad som händer ;)
Btw, älskade Ida har äntligen kommit hem!:D:D:D<3


pusshej/ f

Kommentarer
Postat av: ida

woho!;D <3

fast jag hade nog velat stanna ett tag till ;)

2010-10-01 @ 15:49:14
URL: http://denblondabrunetteen.blogg.se/
Postat av: frida

du har varit borta länge nog!

:)<3

2010-10-01 @ 17:12:33
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0