kaaallt

tjah tjah :D

Har suttit här vid datorn sen jag kom hem ;o
Inte så ovanligt men iaf ><
Är fortfarande mega förkyld, ont i halsen oså äre svin kallt, typ vinter elle nåt ;o
Ska väl snart gå ut och rida min galning och även systers häst som oxå är...galen ^^
Och sen blire väl att studa engelska glosor.
Igår satt jag och mailade massa ridklubbar om Ridclinicen som vi i ungdomssektionen annordnar.
Kan nog bli riktigt bra, har redan fått svar och många tycker att dt verkar kul och ska komma (y'
Ah inte för att dt var så intressant och ni fattade säkert inte men ah, xD
Och igår kväll träffade jag finaste Emma i stora Vartofta.
Hon är typ bäst och jag snodde hennes vantar som numera är mina (a) hihi, busigt.


pusshej/ f


Kommentarer
Postat av: Anonym

finast äe juh du så inte jag så aa(a' älskar dig massa mega mycke<3

2010-09-09 @ 21:23:31
Postat av: frida

älskar dig mer! <3

2010-09-11 @ 20:35:44
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0