Studiedag

Tjahtjah

Bloggade inte igår, hann typ inte ^^
Var iaf i stora vartofta. Tvingade dit Emma tidigare så hon fick gå typ 5 km (a'
Hihi, duktig är hon! ;)
Och idag gick jag upp kl halv 7 -.-'
Kan lova att dt var segt att gå upp så tidigt men skulle juh till Ullared ;D
Hittade faktiskt endel, efter bara någon timma var vagnen nästan full med häst grejer ;s
Oså har dom ju byggt ut och ändrat om så jag hittade inte ;o
Oså vet jag inte hur många gånger jag inte hittade vagnen xD
Haha, smart är jag (y'
Men iaf, fick med mig endel kläder oså hem.
Och nu ska jag försöka lära mig engelska glosorna som jag inte kan ^^
Oså även läsa på tyska provets som är på fredag -.-'
Och sen blire att sooova :D


pusshej/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0