pluggpluggplugg...

Ja som sagt, en himla massa plugg.
Nu sitter jag och läser på till musikprovet som är imorgon, har börjat på matteläxan.
Och även läst igenom no häftet som vi har prov på imorgon.
Igår var jag som sagt på moppekurs. Från kl 8-16,
Lite segt var det allt i slutet, var totalt slut i huvudet-jätte seg ^^
Men som tur var så va Elin och Emil med som livade upp stämningen lite, haha ;)
För övrigt så hoppas jag att ni har haft ett bra påsklov, för det har jag verkligen haft!
Har träffat en massa fina vänner, ridit och bara tagit det lugnt.
Men som vanligt så går loven så sjukt fort.
Aja, nu ska jag läsa lite till, sen blir det nog att soooova.


alla dessa moppe böcker..

Kommentarer
Postat av: Anna

var tar du AM kort någonstans??

2011-04-28 @ 17:16:28
URL: http://annabirgittaandersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Centrala trafikskolan! :)

2011-04-28 @ 21:56:42
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0