Dagen efter..

Måste börja med att säga att gårdagen va den bästa på länge!
Jag, Linnea och Natalie följde med Pernilla hem direkt efter skolan.
Och när vi kom dit så käka vi pizza.
Vid typ en minut i halv 3 kom jag och Linnea på att vi skulle ta bussen till resecentrum
för att träffa Ellinor där och bussen gick halv 3, så vi springer ut till bussen.
När vi kommer fram till vägen där vi ska gå över så stannar en bil och låter oss gå över.
Men då ramlar smidiga Linnea i diket, haha satan vad vi skratta.
Det gjorde även dom i bilen ^^
Och medans hon ligger där så ser jag bussen komma, panik kallas det!
Iallafall, vi hann med bussen.
Och när vi kom tillbaka till Pernilla så bakade vi kladdkaka och sen gjorde vi oss i ordning.
Vid 8 så drog vi oss ner mot terassen, fast vi gick väl inte in förren vid halv 11 eller nåt.
Och där inne dansade vi för flera år framöver typ, och smarta jag hade klackskor på mig
och det slutade med att jag inte kunde gå.
Har fortfarande ont! -.-
Sov iallafall hemma hos min syster idag och vaknade vid 1 av att hennes tjockis till hund låg på mig, haha.
Vill iallafall tacka alla för gårdagen, ni är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jasså du sov hos din syster och hennes hund?

2011-12-12 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0