Dan före dopparedan

Känns helt fel, men det är faktiskt julafton imorgon.
Tiden går alldeles för fort, man hinner knappt längta till jul längre ju..
Iallafall, idag gick jag upp tidigt och fortsatte med julstädningen, sen tog jag en paus
och åkte in till fkp och solade.
Sen så har jag även baktat lite julgodis och slagit in de sista julklapparna.
Och även pyntat granen, så nu är det verkligen julstämning i huset!
Det är uppesittarkväll ikväll så har faktiskt spelat bingolotto med mamma, pappa, hanna, fredrik och mormor.

För övrigt så blev jag väldigt nedstämd när jag tittade ut genom fönstret i morse,
och all snö är borta. Vart fasen tog den vägen? :(
Jag som hade värsta julkänslorna, men dom förstördes lika fort igen..
Men nu hade jag faktiskt tänkt att sova för morgondagen är full med massa roligheter!



Natti! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0