Nyårsafton!

Herregud, det är redan nyårsafton!
Tänk att det var ett helt år sen det va sist, det är sjukt hur fort tiden går.
Allt går så himla fort, för flera år sen drömde jag om att få köra bil och tänk att
nu får jag till och med övningsköra. Man kan knappt tro att det är sant.
Och vi har redan gått en termin på gymnasiet, och om två år har vi antaligen körkort och jobb.
Åh, jag vågar knappt tänka på hur fort allting går!

Och när det är nyårsafton så brukar man ju ha ett nyårslöfte. Men det har jag nog aldrig haft faktiskt,
jag klarar aldrig av att hålla dom iallafall.
Det är flera gånger som jag sagt att nu ska jag inte äta godis på ett år eller så,
men jag kan såklart inte hålla det.
Så jag antar att jag inte har något i år heller!
Hoppas iallafall att 2012 kommer bli ett förjävla bra år!
Början kommer iallafall bli bäst, eftersom att jag ska festa med de allra bästa!
Så jag önskar er alla ett gott nytt år!



/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0