Sjuk

Hej.
Gick upp vid halv 6 för att gå till skolan.
Jag har haft ont i magen lite från och till sen i lördags.
Men jag kände att jag måste iallafall gå till skolan för jag hade inte med mig alla böcker hem, ví har ju prov på onsdag och torsdag..
Men jag hann inte mer än dit så kändes det som om jag helt ärligt skulle dö.
Magen typ krampar samtidigt som det känns som om någon stack en kniv i mig eller nåt..
Så jag fick åka hem direkt igen, känns kul att bli sjuk såhär lagom till födelsedag och jul..
Får se om jag mår bättre imorgon, men tror faktiskt att jag stannar hemma och vilar upp mig då också.
Ska iallafall försöka plugga lite idag om det går, dock så vet jag inte vad jag ska plugga på. fml
Hoppas ni andra har en bättre dag...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: ellenpellenklasson

sovmorgon imorgon till 10:10 om du kommer, kryapådig plutten:) <3

2011-12-12 @ 14:11:53
Postat av: Frida

okej. tack gullet! <3

2011-12-12 @ 14:57:04
URL: http://friidaduvet.blogg.se/
Postat av: alice

taack detsamma!

2011-12-12 @ 18:42:10
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0