Looov

Tja, sjukt dålig uppdatering, jagvet!

Men jag har varit med Emma i stort sett hela lovet ;o , underbart!
Och för en timma sen drygt kom jag hem från ridhuset.
En massa tjejer som träffades och gjorde pizza, käka godis och spela spel!
Underbara tjejer det där asså ;)
Har typ inte haft varken tid eller ork att blogga så det är min anledning.
Och halva lovet har redan gått typ, helt sjukt, dagarna bara försvinner!
Men kanske inte så konstigt när man sover typ halva dagarna, haha^^

Som jag sa för något inlägg sen så skulle jag börja med hiss och diss.
Och hissen idag går absolut till mina underbara vänner som gör allt så mycket bättre!
Ni vet nog vilka ni är, älskar er! <3

Och hissen går till detta eländiga väder!
Jag är verkligen trött på all snö och kyla. Ett tag trodde jag att snön var påväg bort,
men då kom det bara mer.
Och jag vill jätte gärna ut och röra på mig, springa eller liknande.
Och även rida långa och mysiga ridturer i skogen.
Men jag har verkligen ingen ork eller lust att gå ut i detta kalla och blåsiga väder!
Vintern har varit såååhär lång så nu tycker jag allt att snön och kylan får försvinna!


sommar, falsterbo<3



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0