plugg..

Hey

Börjar med att säga, hoppas att alla har haft ett bra lov och är hyfsat utvilade.
Det är helt sjukt vad fort det gått, redan slut liksom..
Jag har iallafall haft ett bra lov, dock vänt på dygnet typ, så får väl se hur det går att komma upp imorgon, ^^
Har varit med Emma typ varje dag ;o myspys!
Och även varit lite med Ellinor nu i helgen och ridit.
Ellinor åkte hem förut vid 8 ungefär, så jag har duschat och kollat på solsidan.
Och även gjort lite läxor, som jag hade tänkt att göra på lovet men som vanligt så sitter man sista dagen.
Så jag har gjort lite engelska, idrott powerpoint och nu ska jag lägga mig och läsa- pojken i randig pyjamas som vi läser i so:n nu.
Ne men nu ska jag försöka lägga mig i tid så jag orkar upp imorgon.



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0