Rubrik saknas!

Heii

Torsdag och lovet är snart slut, intekul!
Idag vaknade jag vid 12, gick ut i stallet och fixade, och sen red jag.
Och hon var mega duktig, min finfina häst :*
Och vid halv 7 typ, kom sötelli hit :)
Snackade en hel del med henne om allt möjligt, samtidigt som jag
städade i stallet och putsade Doris utrustning, så nu är det rent och fint!
Och sen när jag kom in så var det meningen att jag skulle städa mitt rum,
och jag skulle även bli klar idag var meningen. Men så blev det inte
så jag får fortsätta imorgon istället^^
Och nu sitter jag här och tjockar mig på popcorn och börjar blir lite små trött,
så det blir väl snart att sova.
Lika roligt och intressant inlägg som vanligt, hähä^^




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0