Städ time!

Blev inget ridande idag, Doris var konstig idag igen. Åh blir galen, vet inte vad det är med henne!
Och Åsa (veterinären) är utomlands, självklasrt när man behöver henne!
Aja, i morgon kommer iallafall Elisabeth hit och ger henne ackupunktur, hoppas att det gör det lite bättre iallfall!
Har funderat på om det är korsförlamning för hon kryper typ ihop/orkar inte bära upp bakdelen/försöker luta sig mot väggen.
Men det kommer och går, det började i söndags. Det gick jättebra att rida, sen när vi kom in så va hon hel konstig. På måndagen red jag inte, longerade henne bara fär att se hur hon rörde sig. På tisdagen vilade hon, i onsdags skritta jag henne bara och igår red jag ordentligt, och det gick skit bra! Och idag så va hon så konstig igen.
För om det skulle vara korsförlamning så borde det sitta i och inte bara komma ibland.
Våran gamla häst fick det och han gick omkull för han inte hade koll på bakbenen.
Aja, hoppas det blir bättre, ackupunkturen brukar vara bra om dom är stela osv så hoppas på det bästa!

Blev som sagt inget ridande, så jag gick in och städade klart. Så nu är det gjort!
Har ränsat på mina kläder, hittade endel som jag typ aldrig använt och massa som var försmått.
Var ju ett tag sen jag hade storlek 140/150, haha xd


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0