:*

Ojdå, nu har jag inte bloggat på ett tag ;o
Men jag har faktiskt inte varit hemma i helgen.
I fredags åkte jag hem och red min heest, sen åkte jag till lilla Emma
och sov där tills idag ;)
Och det var lika kul som vanligt ;D
Bäst är hon min lilla flikka :*
Och idag så har jag ridtit och varit hos min kusin som håller på och flyttar.
Så nu bor vi nästan grannar :D Så jag har varit där och lekt lite med
deras söta små barn, haha ;)
Och när jag kom hem där ifrån så kollade jag på tv, sen duschade jag
och nu pratar jag med söt Emma :)
Och jag ska väl försöka göra lite so nu, annars blir jag väl aldrig klar med den.
Men nu har jag inget mer att skriva så...hejs.




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0