Måndag

Vaknade bredvid fina Emma i morse, kunde dock inte stanna där
så länge så min syster kom och hämtade mig vid typ halv 2.
Och när vi kom hem så gick vi ut och red våra galna hästar ;)
Och sen fixade vi stallet oså..
Sen åkte vi in till fkp och solade, ill gött (y' hihi.
Sen när vi kom hem tog jag ett låååång och varmt bad, ill gött det med, haha ;)
Och nu ligger jag här i sängen, med datan i knät och dricker red bull i
hopp om att få lite energi till att börja städa mitt rum. Usch, förstår verkligen inte
varför jag inte kan hålla ordning -.-' det är ju bara jobbigt att städa. Men när det gäller mig
så hålls det rent och fint i typ några dagar, sen börjar jag slänga kläder på golvet osv..
Och sen är det lika stökigt igen -.-'
Och jag lovar mig själv varje gång att jag ska hålla ordning, men nejdå det går inte!
Aja, får väl sätta fart nu iaf ;)

Hoppas oxå att alla har haft ett bra lov, inte långt kvar tills skolan börjar igen..
Loven går sjukt fort men kul har man och är för hoppningsvis lite utvilad när skolan börjar :)
Dock saknar jag massa vänner otroligt mycket. Men måste försöka träffa de flesta i veckan!!
Juste, städa vare, haha ^^



söt heest!


pusshej/ f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0