Söndag

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, men ah, jag har inget
att skriva så det är väl anledningen.
Iaf, i fredags så gjorde jag typ bara läxor, kollade let's dance oså.
Och igår gick jag upp tidigt för att åka på us möte kl 11, och det var sista
gången med den ''styrelsen'' vissa går ur och endel tillkommer.
Så vi åt faktiskt glass med maränger, hihi :)
Och när jag kom hem därifrån så red jag och sen åkte jag till lilla
Emma och sov där tills idag, myspys!
Och när jag kom hem så va Filippa här, så jag har varit barnvakt :)
Och hon var så duktig och hjälpte mig i stallet,
eller ah hon sprang runt och skulle kolla på allt, haha :)
Och nu har jag duschat och gjort lite läxor, och nu pratar
jag med Emma i tele ;p

Men nu har jag inget mer att skriva, ointressant inlägg men ah^^






PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0