Om sanningen ska fram...

Haha, stor bloggarN!
Va visst två veckor sedan jag bloggade, lite dåligt av mig!
Iaf, drar väl en liten sammanfattning av vad jag gjort det sista.
Var bland annat på liseberg i onsdags med klassen, det va typ, bäst! Åkte faktiskt kanonen för första gången ;o
Sen så hade vi ju ett litet mini lov nu från torsdag till måndag, och jag har väl ridit, varit med vänner och lite sånt.
Igår var det ju Nationaldagen och pappa fyllde år, Grattis!
Igår tränade jag även dressyr med Doris och det gick super bra, kanske ska sattsa på dressyren istället? ;) haha, eller inte!
Var hos Linda i torsdags och hon fick rida Doris lite, ska även dit på lördag tror jag.
För övrigt så är det inte så mycket kvar i skolan, nu tisdag-torsdag är det hälsotema vecka så det händer inte allt för mycket. Imorgon kväll har vi våran avslutningsmiddag och på torsdag är det öppet hus i skolan. Hanna tar studenten på fredag och nästa onsdag slutar vi skolan, Gött!
Så nu njuter jag av sista tiden i vartoftaskolan!
Men nu tänkte jag att jag skulle gå ut och rida men jag hör att det åskar ;s
Aja, får se vad som händer. Kommer förmodligen lite bilder från liseberg ikväll oxå.

pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

SV: Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir :)

2011-06-09 @ 23:56:03
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0