Billingehus

Hejj

Hemma från en trevlig och mycket givande kurs.
I lördags åkte jag och 8 st från US till Skövde, Billingehus.
Och framför oss stod ett schema med en massa föreläsningar.
När vi kom dit ''checka'' vi in oss på hotellet, och jag fick dela rum med Alice.
Schema:
Vid 9.30 var det välkomstfika i loungen
Kl 10.00-12.00 hade Charlotte Signahl föreläsning- och det handlade inte så jätte mycket om hästar just,
utan det var lite mer om livet typ.
Sen vid 12 så åt vi buffé
13.00-15.00 hade vi DUS årsmöte
15.00 em fika
15.30 Föreläsning igen med Charlotte Signahl-att leda sig själv och andra
17.30 fri tid fram till 19.00- då gick vi ner till spat. Badade i poolen som var ca 32 grader och
sedan bastade vi osv efter. Hann inte med så mycket eftersom att det var ont om tid.
Vid 19 var det mingel i baren och sen vid 19.30 var det ryttargala, middag med underhållning
av ett band, & olika ''lekar''.
Och det var slut vid typ halv 1 men vi gick upp lite tidigare och kollade på tv och sen somnade vi.
Och idag gick vi upp vid kvart i 8, gjorde oss i ordning och packade.
Sen gick vi ner och åt typ världens frukost, gött! Och sen utcheckning kl 9 av rummen.
Och vid halv 10 var det fm fika. Och 10-11 -föreläsning om ''att arrangera tävling'' med Lisbet Sandgren
Och mellan 11-12 var vi på två föreläsningar, en om hästens historia och en om fysisk träning.
12-lunch
13-15.30 kurs för US i föreningsteknik
15.30 em fika, utvärdering, hemfärd.

Så har min helg sett ut, många trevliga människor, och en mycket givande helg!
Väldigt många och långa föreläsningar men det var det värt!
Och jag tror att vi har ätit för flera veckor ;o kändes som att vi åt heeela tiden, haha ;p
Men nu är jag jätte trött så ska sova,godnatt!

puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0