Duktig Frida!

Eller ah, inte så duktig på det där med att blogga, meeen vi kommer till det sen.
I allafall, sen sist har det väl inte hänt så jätte mycket.
Mest gjort en massa läxor, ridit och varit med min lilla Emma.
Och jag känner redan nu, efter en veckas slit med min häst. Ordentlig ridning i stort
sett varje dag, det ger verkligen resultat.
Även att jag haft henne i drygt ett år så är det först nu som jag kommit på henne ordentligt.
Hon är inte en lätt häst direkt, men träning ger färdighet.
Idag i skolan började vi med eq, sen bild.
Och efter det åkte vi in till folkets park och dansade med central och stenstorp igen.
Och jag tycker faktiskt att det är helt okej. Alla andra nior har klagat så på att det varit tråkigt osv.
Men det kan jag inte förstå ^^ för det är allt lite kul att dansa och även träffa folk.
Sen när vi kom tillbaka till skolan åt vi och sen hade vi sv/so-kollade på film.
Och sen slutade vi med engelska, och då gjorde vi ett skriftligt nationellt prov(inför dom riktiga).
Och nu till det duktiga! - jag var faktiskt ute och sprang förut i blåsten.
Men det var otroligt skönt att komma ut och få röra på sig.
Har typ inte motionerat ordentligt sen i sommras så jag tänkte att jag får allt sätta fart nu^^
Sprang dock inte så jätte långt eftersom att jag inte har den bästa konditionen nu. haha^^
Och resten av kvällen har jag pratat med emma, duschat, gjort idrott pp osv.
Men nu ska jag typ sova så goooodnatt! :*



puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0