Söndag

Hellu.

Suger på att blogga, jag vet!
I allafall nu äre slut på helgen och utvilad för en skol vecka- eller inte.
I fredags åkte jag med Emma hem efter skolan, eftersom att jag skulle med henne när hon skulle klippa sig.
Och i lördags så red jag min bushäst och fixade stallet, även Ellinors häst för hon kom inte ut.
Sen städade jag lite på mitt rum, och kände att jag inte ville sitta hemma en lördag kväll så jag åkte till Emma.
Och var där tills idag, och vi har självklart haft det kul och massa mys!
Den ungen är bara för bra asså ;) älskar dig gmn :*<3
Och när jag kom hem från henne så kom Ellinor och då gick vi ut och red och gjorde det gamla vanliga i stallet.
Träffar ju inte henne så ofta som förr så vi har alltid en massa att prata om (y'
Sen när vi var klara gjorde vi oss i ordning och drog inte till stan för att sola, hämtade även Emma på vägen.
Och efter att vi hade solat så blev det att tjocka oss lite på donk1.
Och nu har jag duschat och självklart målat naglarna, hihi.
Ska göra lite läxor så jag har det gjort också. Skulle egetnligen sett på big brother, mene gött att ha
läxorna gjorda känner jag ;)
Hoppas att alla har haft en superduper bra helg :)


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0