:*

Hellu!

Kan börja med att säga att helgen har varit bra.
I fredags firade vi Hanna lite oså, red även Doris.
Sen åkte jag till Emma, vi åkte till vartofta och käka glass, och där var även massa pojkar.
Sen när vi typ hade somnat så hörde vi en moppe utanför och gick ut, och där står Richard och Pontus.
Dom ville ha med oss till vartofta men vi halvsov ju typ så ja xd
Vi var även uppe hos dansken och kollade på alla mega söta lamm!
Skulle lätt kunna ta med en sån hem, haha (a)
På lördagen åkte jag hem vid typ 1, red Doris och grejade lite. Sen grillade vi och efter det bar det av till mormor.
Efter det åkte jag till Emma igen för vi skulle upp på berget där det var typ valborgs firande.
Sklle ju vara ''majbrasa'' men det gick tyvärr inte att tända den..lite synd!
Och efter det åkte vi hem till Emma igen och kollade på film.
Och idag så har jag och mamma varit i Kinnarp och kollat på lite kläder oså. Och nu har jag gjort ett
Nationellt matteprov(inför) som dom andra gjorde i tisdags när jag var ledig.
Och nu ska jag duscha, mamma och pappa grillar så ska väl käka snart också.
Och jag måste även sitta och läsa på moppeteorin, och eventuellt göra ett prov på datorn, ska ju antagligen köra
upp i veckan så kan behöva träna lite, haha ^^
Men nu ska jag duscha, hejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0