lååång söndag

Tjaoo

klockan halv 7 ringde klockan i morse, gick upp och gjorde mig i ordning.
Vid 8 så åkte jag till ridhuset där det har varit hopptävling idag.
Och det var ca 200 startande så ja, en väldigt lång dag. Kom hem vid typ 6.
Stod iallafall på banan och var den som fick flagga vid start och mål.
Och vid 2 så gick jag in och stod på framhoppningen och fick vara assistent åt ryttarna.
Det gick även väldigt bra för vartofta ryttarna. Alice kom 2:a , Grattis :D
Och Johanna och Matilda var felfria, så det har varit en bra dag för dom.
Även att det blir så otroligt långa dagar och jobbigt(mycket att göra) på tävlingarna
så är det ändå skit kul! Man kommer igenom dagen utan problem med allt
underbart folk som vi har i vår klubb! & även alla andra som är jätte trevliga!
När jag kom hem så kom Sandra och Sofia hit med en häst som ska vara här i några
veckor då Hanna har praktik och har med sig Gnistan. Så nu har Doris fått en liten söt kompis också! :D
Och nu har jag duschat, och gjort mat till mamma,pappa & Hanna när dom kommer hem (y)

puuusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0