27/11

Tjenare!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte direkt prioriterat bloggen i förstahand.
Tänkte iallafall ta en snabb sammanfattning om vad som hänt sen sist.
I fredags så var jag först i skolan till halv 12, då vi sluta.
Och då gick jag och Ellen ner till stan och köpte lite julklappar.
Och när jag kom hem därifrån så åkte jag till Emma och spenderade natten där.
I lördags så åkte jag hem vid ca 11 för kl halv 2 kom Touch of Gold (Zorro).
Den nya hästen alltså, så då skrev vi lite papper osv. Så nu ska jag ha honom i ett halvår
pga att ägaren är gravid. Så då får jag träna och tävla honom under tiden.
Och sen på kvällen så åkte jag till Natalie där det var en massa härliga vänner.
Vi sjöng singstar, spelade kort och en massa annat.
Sen sov vi där till idag, och jag åkte hem vid ca kvart i 12.
Och det blåste som satan men jag och mamma gick ut och tog en liten tur med Doris och Zorro.
Sen så fixade jag i stallet, och sen åkte vi till mormor en sväng.
Och nu sitter jag här vid datan, har precis haft ricinolja i håret, duschat och nu målar jag naglarna.
Ska slänga i mig nått att äta och sen blir det sängen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0