6/11

Halloj!

Har visst inte skrivit här på ett par dagar. Men har inte prioriterat bloggen utan
umgåtts med mina fina vänner istället :)
I fredags var det ållefestare. Jag och Linnea åkte till Natalie på eftermiddagen och bara umgicks.
Och sen fixade vi oss och åkte in till falköping vid halv 10 då det var fest som gällde!
Och dagen efter, ah jag mådde väl som jag förtjänade typ..
Neh, det var faktiskt inte så farligt.
Gick faktiskt upp redan kl 11, skulle åka och provrida Carpat för tredje gången.
Och denna gången skulle vi rida ut och det gick bra.
Och igår så tillbringade jag kvällen hemma hos Emma <3
Idag så stod det träning på schemat, och jag provred ytterligare en häst (kommer lite bilder på den sen).
Och jag hade aldrig ridit hästen förut men jag var med på träningen och det gick skit bra!
Så, den 1 december så får jag hem honom (a) Men jag ska dock bara ha honom i ett
halvår, pga att ägaren är gravid men ska ha tillbaka honom så fort hon kan rida igen. :)
Så, det var en liten sammanfattning av mig helg.
Och nu ska jag sova och ladda för skola imorgon!

/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0