Jag har världens bästa häst!

Hej mina vänner!
Kan börja med att säga att jag varit fruktansvärt trött idag, inte långt
ifrån att jag somnade på lektionerna faktiskt.
Iallafall, utöver det så har skolan varit bra.
Natalie och Christian hade dans på förmiddagen- super kul var det!
Och sen gick vi på en föreläsning, och sist så hade vi medicin.
Jag kom väl hem vid typ 4 och vid 5 åkte jag till ridhuset där jag skulle träna dressyr.
Och det gick så otroligt bra, bästaste hästen!
-och det var otroligt skönt att kunna släppa alla problem, och bara tänka på ridningen!
När det man som minst anar händer...den som man aldrig trodde skulle göra så mot mig...

/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0