lalalala

Hej igen!
Sitter just nu vid datan och försöker bli klar med min engelska bokrecension men dock
så går det inte så bra eftersom att jag sitter och gör annat under tiden..så som facebook osv..
Inge bra dedär!
Var iallafall ute och red en liten stund förut. Mamma fick ta doris och jag zorro.
Känner att jag inte riktigt hinner med båda hästarna när jag kommer hem så pass sent
från skolan, och dessutom så är det alltid mörkt när jag kommer hem.
Så mamma får hjälpa mig lite, hehu :*
Men det gick iallafall bra!
Och nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen blir det sova.
För imorgon sticker jag, Ellen, Emma L och Hanna till ullared och shoppar loss!
Har ju bara köpt typ två julklappar och det är inte ens en månad kvar till julafton :o
Bra jobbat fridaaa!
Men nu blev jag väldigt trött så får skynda mig innan jag somnar!
Hade oxå gjort en fin bild på alla mina hästar, meeeeeen nu ville inte den vara med längre! -.-

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0