Packapackapacka

Hej på er!
Jag packar för fullt, för imorgon drar jag till Stockholm och göttar mig på hotell!
Vet faktiskt inte riktigt hur helgen kommer se ut, lär väl bli endel föreläsningar osv.
Men jag åker ju dit med världens bästa häst tjejjer så det lär bli super kul, det vet jag :D
Och imorgon kväll så är det galamiddag, lär nog bli kanoners!
Kommer iallafall hem på söndag kväll.
Även om jag bara ska vara borta i två dagar så har jag typ packat som om jag skulle flytta.
Men så är det alltid med mig, även om jag ska vara borta en dag eller en månad så har jag alltid med mig
mycket mer än vad jag egentligen behöver..
För övrigt så har jag ridit min älskade häst idag.
''finns nog inget bättre än att galoppera i full fart på världens underbaraste och busigaste häst''
Så skulle jag vilja beskriva våran ridtur!
Och efter att jag hade ridit så gjorde jag mig i ordning för att åka till mormor som fyller år idag.
Grattis bästaste mormor! <3
Men nu ska jag kolla på utrustningen på idol och sen sova!
Hare gött mina vänner!

/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0