Satan i gatan

Känner att jag börjar bli sjuk, inte okej!
Har inte riktigt tid och lust med det nu, så jag försöker kurera mig så gott jag kan!
Tog faktiskt en liten sovmorgon idag, men gick iallafall upp vid 11.
Gick ut till stallet och red min finfina häst!
Det är så underbart att bara gå ut i stallet, släppa allt och bara ta en tur på världens finaste häst!
Var även i ridhuset förut och red en häst, hoppade några skutt också.
Åh, jag vet inte vad jag ska göra. Vet ingenting just nu!
Det är så otroligt svårt att veta om jag väljer rätt eller fel, kommer det bli som jag tänkt? Kommer det verkligen funka framöver osv..
Aja, det återstår att se.
Imorgon åker jag iallafall in till falköping igen, men denna gången ska jag träffa min saknade Linnea!
Och jag garanterar att vi kommer ha lika roligt som alltid! <3


världens absolut finaste häst <3

/f

Kommentarer
Postat av: Linnea Åkesson

Det hade vi gumman <3

2011-11-03 @ 20:27:56
URL: http://mylifetomorrow.soclog.se/p/
Postat av: Frida

Som alltid! <3

2011-11-03 @ 23:08:01
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0