Tillbaka..

Nu är jag tillbaka igen, pga att vissa personer tyckte jag jag skulle börja blogga igen, haha ;)
Jag lyckades ju inte så jätte bra sist så vi får väl se hur detta ska gå.
Jag kan ju iallfall berätta att jag är lagom trött på bussförbindelserna mellan Falköping och Vartofta.
Idag slutade vi 15.50 och bussen går 16.50, men när vi står vid busshållplatsen (vi var 4 stycken som skulle till samma ställe) så kollade busschauffören bara på oss och åkte vidare...
Åååh vad sur jag blev, där har vi stått och väntat i en hel timme oså åker den bara i väg, lagom kul.
Nog pratat om det, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla på tv och sova.

/ f

Kommentarer
Postat av: Matilda

Duktigt av dig att börja blogga igen haha :)

jvla bussgubbe! :(

2011-10-20 @ 15:57:48
URL: http://matilduuu.webblogg.se/
Postat av: Frida

Haha, känn dig träffad ;)

Ja, usch vad sur jag blev!

2011-10-20 @ 20:22:54
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0