17/4

Hej på er!
Denna dagen kan beskrivas med en massa olika känslor..
Har iallfall varit sjukt trött hela dagen så somnade direkt när jag kom hem förut.
Hade utv samtal efter skolan som gick jättebra!
Efter det så stack jag in en snabbis på axel och ebba och köpte en tröja.
Och sen när jag kom hem så somnade jag som sagt.
Vid halv 7 så tvingade jag mig upp igen för att gå ut och mocka.
Red även Zorro barbacka en sväng.
Och det var första och sista gången, för shit vad obekvämt det var!
Han har så hög manke och även rätt tunn över ryggen. Och inte nog med det
så har han världens steg så hans becken rör på sig skit mycket när han rör på sig.
Vilket innebär att det inte är så bekvämt, och ska man trava så flyger man ända upp till himlen och tillbaka. 
Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt sova, trött som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0