Marken

Hellu!
Gick upp tidigt för att följa med mamma til falköping och handla.
Självklart va det jag som körde, och det va ta mig fan katastrof i fkp, i och med att det är marken.
Bilar och folk precis överallt.
Men det gick faktiskt bra att köra, lyckades till och med parkera!
Efter det så va jag på marken med Linnea,Natalie,Johanna,Pernilla och Elin.
Dock blev det bara en liten stund eftersom att jag skulle med bussen.
Hann iallafall käka pizza med dom och köpte lite godis, såklart.
Men nu ska jag ut till stallet och börja packa inför morgon dagen, första tävlingen med Zorro :D
Ska träna ikväll så måste packa det mesta inför tävlingen nu istället.
Ni får ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0