Onsdag

Hej på er!
Har faktiskt inte gjort något vettigt sen jag kom hem från skolan.
Stannade bara hos mormor en stund och fikade med henne.
Sen har jag bara suttit här och degat.
Hästarna får vila idag, är fruktansvärt trött så skulle helst bara vilja dra täcket över huvudet
och sova gärnet!
Hade ju även matteprov idag vilket gick både bra och dåligt.
Ne det gick nog ganska bra, bort sett från vissa uppgifter.
Iallafall, ett till prov avklarat.
Imorgon kör vi nationellt i svenska igen, fast denna gången uppsats.
Sen på fredag är det matteprov igen, sen är det äntligen långhelg.
Och fredagen kommer spenderas med massa härligt folk, festfestfest!
Men nu ska jag plocka ordning på mitt rum! puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0