Shopping!

Hej!
Dagen har spenderats med min fina vän Natalie!
Tog tåget till skövde 11:11 i förmiddags, direkt när vi kom dit tog vi en fika och sen kom hennes
pappa och hämtade oss i sin limmo ;)
Och då åkte vi till Alpino där han bjöd oss på mat, söt pappa har hon!
Efter det så stack vi in på elins esplanad, sprang runt där i ett par timmar.
Sen så kom han och hämtade oss igen, och då åkte vi hem till han och drack kaffe, hehu.
Efter det så körde han oss till commerce där vi handlade ännu mer, kan säga att jag känner mig lite fattig just nu!
Sen tog vi iallafall tåget hem vid halv 6, och i falköping avslutade vi dagen med att sola, ill gött!
Fick allt med mig endel saker hem, två par skor, jeans, shorts, linne, två tröjor, tre halsband, tre örhängen,
lösögonfransar oså vare säkert nåt mer.
Tack finafina vän, kunde inte fått ett bättre slut på detta lovet!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att plugga lite på historia provet som är på onsdag!
Sen blir det att sova, back to school imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0