Jobb!

 Hallå!
Bloggen har fått bli lidande den senaste veckan pga fullt upp!
Har även börjat på mitt andra sommarjobb, gjorde tredje dagen idag.
Trots att vi inte får göra så jätte mycket så trivs jag ändå!
Iallafall, den senaste veckan har det hänt en massa, förra tisdagen var jag i trädet
hos systrarna sandsjö, badade, kollade film osv med fint fölk.
Sov där till onsdag, och på onsdagkväll var jag med ytterligare fint folk.
Grillade och tjötade massa skit!
I torsdags var jag hos min tränare och hade privat hoppträning, och jag bara älskar hästen!
Allt går verkligen rätt väg för tillfället.
I fredags var jag med Madde, Natalie och Linnea i gbg, en heldag på liseberg.
Och i lördags var det crusing med både nytt och gammalt folk!
Och söndagen tog jag för att vila upp mig (var rätt seg från dagen innan, crusing är det
ju ändå bara en gång om året.)
Och som sagt, nu har jag börjat jobba igen, börjar halv 8 och slutar vid halv 5, så när
 jag kommer hem så rider jag och sen sover jag.
Känner inte att det är något att blogga om så det kan bli lite dåligt på den fronten framöver.
Ne nu har jag skrivit alldeles för lång, nu ska  jag ut och rida och sen på us möte!
Ha det fint :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0