27/12 Shopping!

Hallå.
I förmiddags träffade jag Johanna i stan, hade tänkt shoppa loss
lite på mellandagsrean, men den sög,
Gick igenom alla affärer på knappt en timma, det enda jag hittade där var ett linne och ögonskugga.
Efter det så lunchade vi på wok stugan, stamkunder!
Var iallafall en kort men välbehövlig tid med min fina vän.
På vägen hem så sprang jag och mamma även in på axel och ebba, där hittade jag
faktiskt en blus och en nyårs klänning. Så jag fick trotts allt med mig lite hem iallafall.
Och nu har jag precis varit ute och nattat hästarna och sitter med mobilen i handen hela tiden
i väntan på att jag ska få ett sms från systeryster son just nu ligger på BB.
Hoppas allt går bra!
Pusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0