It's over now

Har ni någonsin känt den känslan att ni känner er helt ensam?
Oavsett om man inte är det så känner man sig så otroligt tom och sviken, oavsett om det 
kanske är på grund av en eller två personer så känns det ändå som att man inte har någon.
Exakt så känner jag nu, och den känslan suger.
Jag går och gräver ner mig och gör saker jag inte borde göra.
Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, jag vet att jag egentligen borde blunda för detta och bara
gå vidare. Men när det inte går,  vafan gör man då?
Detta funkar inte längre, du har skadat mig så det räcker, och jag vågar inte ens
tänka på att detta var sista gången.
Det är precis livsfarligt att lita på någon till 120 procent, för man vet aldrig.
Den som man aldrig ens kan tänka sig skulle kunna göra nåt sånt här, kan göra precis vad som helst.
Snälla säg bara att detta är ett skämt, kan inte någon bara väcka upp
mig ur denna hemska jävla dröm.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Livet går upp och ner. Ibland är allt förjävligt och åt helvete, men det blir bättre bara du kämpar vidare och umgås med människor som gör dig glad! Du är inte ensam! Be strong!

2012-12-12 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0