No lifer

 
Är du allergisk mot något? 
Nej
  
Brukar du skratta för dig själv? 
Haha, ja
  
Är du beroende av något? 
Ja, mycket
  
Vad står det på ditt senaste inkomna sms? 
Jaha, men ah ändå ;)<3
  
Vad har du för mobiloperatör? 
Telenor
  
Brukar du googla? 
Händer väl om jag undrar något, haha
  
Har du varit kär någon gång? 
 
Nja, vet inte om jag ska kalla de riktigt kär
  
Hur ser din drömkille ut? 
Oj, typ som Zac ;)
  
Har du kysst någon den senaste veckan? 
 Nej
  
Hur svarar du i telefon? 
Beror på vem det är. Antingen bara hej eller hej det är Frida
  
Vem ringde dig senast? 
Mormor
  
Hur många kuddar har du i sängen? 
Fyra
  
Brukar du komma i tid? 
Ja
  
Mår du bra? 
Till och från, men ja
  
När blev du fotad senast? 
Oj, typ härom veckan 
  
Hur känner du dig nu? 
Trött..
  
Är du smart? 
Somfan!
  
Hade du en bra kväll igår? 
Jobbade, men det var helt okej
  
Vad dricker du helst till frukost? 
 Juice eller Te.
  
Är du blyg? 
Beror helt på, men oftast är jag tyvärr det
  
Vad gör du imorgon? 
Är ledig så idk
  
Vad är det värsta du vet? 
 Falska personer!!
  
Vill du gifta dig? 
 Ja
  
Gillar du att dansa? 
 Haha, har jag något i mig så..
 
Tycker du om sushi? 
Aldrig smakat och kommer aldrig göra
  
Bor dina föräldrar tillsammans? 
Yes
  
Senaste låten du lyssna på? 
Little Talks- Of monsters and men
 
Vad skulle du behöva nu? 
Dig!
  
Gillar du någon just nu? 
  
Gillar någon dig just nu? 
Jag vet inte
  
Vill du vara singel i sommar? 
Beror väl lite på, men helst inte
  
Tycker du om din längd? 
Nej, vill vara kortare..
 


Din jobbigaste tid i livet? 
9 Januari 2009
 


Din bästa tid i livet
Oj jag vet inte, kanske när jag började gymnasiet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0