Fkp here I come!

Hellu!

Det är fredag och vi har lov nästa vecka, plus 4 veckors praktik.
Med andra ord ingen skola på 5 veckor, jag klagar inte!
Dagen flöt på bra, först matte prov kl 8 och det gick nog vägen tror jag!
På vård och omsorgen var vi i metod rummet i stort sett hela lektionen
där vi fick tvätta varandra (armar) haha!
Och sen var det historia, och ja, det kan ju ta sig någonstans...tur att vi har datorer så vi
kan fördriva tiden vid facebook, hehu.
Sen bar det hem och jag gick direkt ut och red Zorro en sväng i skogen.
Och nu har jag gjort mig i ordning, så nu sticker jag in till Pernilla där även Natalie är.
Sen bär det nog av till Robin skulle jag tro, ska iallafall hämta min tröja som hamnade där
på något konstigt vis i fredags, på förfesten. Haha
Neh nu ska jag sticka, vi hörs!

/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0