Torsdag.

Hellu, förlåt för otroligt dålig uppdatering men har faktiskt inte haft någon tid till att sitta vid datorn!
I tisdags var som sagt min första praktik och jag började vid halv 3.
Och det gick jätte bra, stor trivs verkligen!
Inte för att jag vet om jag vill hålla på med just äldrevård hela mitt liv, nej det vill jag inte.
Men ett litet tag kanske. :)
Iallafall, slutade vid kvart över nio, så jag sov hos mormor till onsdagen eftersom att jag började vid sju igen
och hon bor ju  ändå granne med elvagården ;)
Och dag två, började som sagt sju och slutade kvart i två.
Och när jag kom hem så stack jag direkt ut i stallet och fixade Zorro och tog med han till ridhuset och red
innan US mötet.
Och det var fullt hus, typ 10 pers som red samtidigt.
Och som sagt, möte efter och nu är allt påskrivit o grejer att jag är kassör, sååå nu har jag rätt mycket att hålla koll på om man säger så, neh men det blir nog bra. 
Känns lagon gött för jag är ledig nu både torsdag och fredag, dock jobbar jag helg menmen.
Så nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen, för vid tio ska vi till ridhuset och städa,
våran städarvecka nämligen!

/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0