You drive me crazy

Halloj!
Var som sagt på elvagården i förmiddags och dom stod som frågetecken, dom hade inte koll på nåt.
Känns ju bra när vi ska vara där på praktik i fyra veckor..
Och efter det så gick jag faktiskt ända från vartofta hem till mig, sisådär 5-6 km.
Men med musik i öronen så var det inga problem!
Jag red även ut på min bushest Doris förut med systeryster.
Oså har jag kört bil helt själv, dock bara här hemma. Och jag höll på att hamna i
hästhagen när jag skulle backa, men vafan gör det typ.
Och hade hoppats på att jag skulle åka till min fina vän nu ikväll, men så blev det inte.
Så jag är lagom sur nu -.-
Intressant inlägg osv, nu ska jag äta och sen typ, sova bort denna dag.
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0