9/1-12

Halloj!

Kom precis ut från duschen och nu ska jag måla naglarna. Och sen ska jag faktiskt lägga
mig i sängen och försöka läsa ut boken som vi har i svenskan som vi haft i typ två  månader eller nåt.
Bra att jag sitter med den sista dagen osv..
Ska iallafall sova tidigt så jag kommer upp vid halv 6 imorgon.
Gick faktiskt upp tidigt i morse så jag är lite förberedd!
Och förut så var jag ju i stan som jag skrev i ett tidigare inlägg, och jag har sökt ett par byxor i typ en
månad nu men det finns bara L och XL kvar, suck -.-
Övningskörde även lite förut och det gick bra. Börjar lära mig redan, känns bra! :D
Neh nu ska jag måla naglarna och sen slänga mig i sängen!


hittade en fin bild från i våras när vi var på liseberg med klassen, haha!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0