Äntligen!

Hallå!
Idag jobbade jag min sista dag med jordgubbarna, så skönt.
Så nu äntligen tar jag sommarlov i tre veckor, och sen är det dags för nästa jobb.
Men det lär förhoppningsvis bli mycket roligare då det är något jag vill jobba med.
Efter jobbet kikade jag runt lite i stan, hittade en bikini (äntligen), ett linne och ett par leggins.
Sen så har jag även klippt gräset hos mormor, bra med pengar nu när jag åker till Falsterbo på tisdag.
Kommer bli så kul, längtar ihjäl mig. -absolut en av de bästa veckorna på året.
Ne nu ska jag städa lite på rummet oså, sen ska jag häcka framför teven resten av kvällen. puuss
 
-ungeför såhär snygg har jag varit när jag sålt jordgubbar..haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0