Can you blow my whistle baby?

God kväll!
Hade en super trevlig kväll igår med fina vänner.
Jag och Natalie käkade först pizza på Eldorado, sen gick vi upp till Mikaela
där även Linda och Josse var, så vi kollade på två filmer och käkade massa godis.
En sån där härlig träff som man behöver ibland. 
Natalie följde även med mig hem och sov här. Och idag var första
gången som jag fick sova ut på heeela sommarlovet, underbart!
Sen när hon hade åkte så red jag en sväng, och ganska nyss kom jag hem.
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum som jag inte kom så långt med igår, är även hundvakt
åt syrrans lilla vovve, blir nog så att jag gosar med honom istället för att städa...hehu.
Vi hörs senare ;*
söthund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0