I don't care, I love it

Hallå!
Som sagt, jag och Natalie drack liiite vin i tisdags, och jag mådde väl därefter igår också.
Var otroligt seg hela dagen, men vafan, man lever bara en gång!
Börjar även bli sjuk, fuck!
Men inte konstigt att man blir sjuk i detta hemska väder, seriöst vart är sommaren?
Man blir fasen deprimerad av detta sjuka väder. Det har väl inte ens varit en hel vecka utan regn?!
Menmen, ingen idé att haka upp sig på det, det verkar ju ändå inte bli någon bättring.
Ska iallafall kurera mig så mycket jag kan nu, för har en massa roligheter framför mig.
Imorgon ska jag bland annat träffa lite ''gamla vänner'', var ett bra tag sen så det kan behövas.
Är även lite tjejkvällar och liseberg inbokat. Det blir nog bra.
Var förresten och Elin förut och hälsade på Rapzodie, min förra ponny.
Hon fick även ett föl för några månader sedan, ûber söt!
Kan ju erkänna att jag saknar ponnytiden liiiiite granna...
 
-jag saknar min gamla, fina pålle! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0