Presentation!

Hej igen!
Ska ju som sagt försöka mig på en nystart här på bloggen
då jag tycker att den är hemskt tråkig.
Jag kommer dock inte ta bort alla gamla inlägg då de kan va bra att ha någon gång, haha.


Mitt namn är Frida Svensson och blir 17 den 20 december.
Jag bor på en liten hästgård utanför Vartofta, som jag bott på sen bebis.
Som ni säkert tidigare förstått så är jag en hästtjej, ända in i benmärgen.
Jag har ridit sen, jag minns inte ens när jag börja. Jag kunde inte ens gå iallafall. 
Och sen dess har jag sysslat med hästar, varje dag.
Är även en tävlingsryttare så vanligtvis så brukar jag vara ute och tävla var och varannan helg.
Men som läget är nu så håller jag på och rider in en unghäst, så det står 
lite still på tävlingsfronten just nu.
Till hösten börjar jag tvåan på gymnasiet, går vård och omsorg på Ållebergsgymnasiet.
Och jag ångrar inte en sekund att jag valde det programmet. Storm trivs verkligen!
Utöver hästarna så älskar jag att umgås med mina fina vänner, festa, shoppa och allt där till.

Så, detta var en liten presentation om mig, får se hur långt denna nystart tar mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0