...

Hej!
Nu är jag tillbaka efter typ en vecka..
Tänkte iallafall ta en liten snabb sammanfattning om dessa dagar.
I onsdags kom min fina vän Natalie hit och sov här till torsdag då
vi skulle till malmö med hela vård och omsorg.
Klockan ringde redan kvart i 4, och halv 6 gick bussen från skolan.
I malmö var det alltså yrkes SM som två tjejer i trean hade gått vidare i,
så vi var där och hejade på dom oså!
Kom hem vid typ halv 10, och då följde jag med Natalie hem och sov där.
I fredags var jag och Natalie i fkp, köpte lite kläder och hårfärg, hehu!
Sen bar det hem till Natalie igen för att färga håret.
Den människan är hlet underbar, åååh vad jag tycker om dig!
Senare på fredagen så fixade jag inför tävlingen som var igår.
Och ja, som sagt så var det tävling igår.
Och det gick super bra, är galet nöjd över min och Zorros tid tillsammans.
För tyvärr åker han idag..... :'(
Iallafall, första klassen nollade vi.
Andra klassen nollade vi oxå, och gick därför vidare till omhoppning.
Tyvärr föll sista bommen i omhoppningen och vi kom precis utanför placering.
Och sen kom även hela gotalaget trea i hela cupen!
Så jag är jätte nöjd, det kunde verkligen inte slutat bättre.
Avslutade iallafall kvällen igår med fina vänner!
Nu ska jag ut och packa o greja, för halv tolv så kör vi hem Zorro.
Fyfan, jag hatar detta!
Bilder på alla dessa händelser kommer komma lite då och då!
Yrkes SM:
ja, vi va rätt trötta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0