Fucking jävla buss..

Hallå godingar!

Okej, nu ska jag förklara rubriken.
Slutade 20 över 3 och skulle ta bussen som gick 15.23.
Men Ellinor ville att jag skulle ta den som gick 28, och visst tänkte jag, varför inte.
Tro fan att buss helvetet bara åker förbi.
Eller ah, han stannar och jag står vid dörren, han tittar på mig och åker!
Så det slutade med att jag åkte med Ellinor och Linnea till åsarp oså fick mamma hämta mig där.
Inte första gången bussarna bara åker förbi direkt..
Aja nog om det, nu ska jag ta tag i alla dessa prov som vi har i veckan.
Har för övrigt nationella i engelska imorgon, muntligt dessutom.
Just nu suger skolan en aning, men vafasen, nästa vecka är det lov!
Som sagt, nu blir det plugga!

/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0